Сторінки

середа, 29 травня 2024 р.

 Моніторинг якості освітнього середовища проводилось 18 квітня 2024 року в ОЗ "Мостиський ЗЗСО №1 І-ІІІ ступенів"(директор М.Сидорак). Дослідження проводилося у присутності інструктора- провідного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Василя Чайківського.

Проведення вимірювань здійснювалося відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Львівської облдержадміністрації №02-01/01/115 від 01.04.2024 р. «Про проведення вимірювань в електронному форматі показників якості освітнього середовища закладів загальної середньої освіти Львівської області».
Дослідження якості освітнього середовища організовано згідно з вимогами Додатку 1 до листа Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти від 03.04.2024 р. №112. У дослідженні взяли участь 60 педагогічних працівників, 137 батьків, 75 учнів 4-х класів, 55 учнів 8-х класів та 51 учнів 10-х класів .
Виховний простір – це чинник інтегрованого впливу на процес формування і розвиток особистості з метою забезпечення відчуття психологічного комфорту і сприятливих умов для самовизначення, саморозвитку й самореалізації.
Стандартні вимоги до виховного простору:
ü безпечний: гарантуються дотримання прав дитини, педагогічний захист та підтримка дітей у розв’язанні життєвих проблем;
ü сповнений довіри: існує взаєморозуміння та співпраця здобувачів освіти та педагогів у розв’язанні соціально значущих і особистих проблем;
ü демократичний: дитині забезпечується можливість творити власну ідентичність, особисті взаємини, планувати власне навчання та участь у позаурочній діяльності, забезпечується розвиток творчого потенціалу всіх суб’єктів виховного процесу;
ü патріотичний: панує повага до державної мови та відданість Батьківщині, забезпечується можливість пізнавати історію та здобутки культури рідного краю, формується громадянська ідентичність, досвід громадянської поведінки та соціальної відповідальності;
ü відкритий: відбувається вільний обмін інформацією між усіма учасниками освітнього процесу, взаємодія з іншими закладами освіти та місцевим організаціями;
ü культуротворчий: панує людяність, повага до загальнолюдських цінностей, прав людини та її гідності, толерантність.
За результати оцінювання якості освітнього середовища , показник виховного простору в закладі – високий.


Немає коментарів:

Дописати коментар