16 днів
проти насильства
Щороку,
з 25 листопада по 10 грудня, у світі проходить акція «16 днів проти
насильства», мета якої - привернути увагу до проблеми насильства у всіх його
формах і обʼєднати зусилля для боротьби з цією загрозою.
Психологічна
служба Ліцею №1 м.Мостиська (директор Михайло СИДОРАК)також долучилися до
заходів, спрямованих на запобігання поширенню насильства.
У 10
класах соціальним педагогом Оленою ІЛЕЧКО, проведено урок на тему
«Дискримінація та шляхи її подолання». Метою уроку було формування активної
життєвої позиції, виховання толерантності, взаємодопомоги.
Протидія булінгу
Булінг (цькування) – дії учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному чи сексуальному насильстві. Такі дії вчиняються стосовно дитини чи дитиною стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого може бути заподіяна шкода психічному чи фізичному здоров’ю потерпілого. Булінг може здійснюватись також із застосуванням засобів електронних комунікацій.
ЮНІСЕФ визначає булінг (від анг. to bull – переслідувати) як небажану агресивну поведінку дітей шкільного віку, яка призводить до цькування дитини іншою дитиною чи групою дітей з метою приниження, залякування та демонстрації сили.
З прикладами уроків з протидії булінгу в закладах освіти та відповідним системним підходом можна ознайомитись за посиланням.
СИТУАЦІЯ В УКРАЇНІ
Відповідно до дослідження ЮНІСЕФ:
- 67% дітей в Україні у віці від 11 до 17 років стикалися з проблемою булінгу;
- 24% дітей стали жертвами булінгу;
- 48% дітей нікому не розповідали про випадки булінгу;
- 44% школярів були спостерігачами булінгу, але ігнорували його, бо їм було страшно за себе;
- більшість дітей булять за те, що вони виглядають, говорять, думають не так, як інші діти.
- В Розділі І посібника розміщено навчальну програму «Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти» для слухачів очної форми навчання в системі післядипломної педагогічної освіти.
- Розділ ІІ містить теоретичний та практичний матеріал для викладання Програми. Даний матеріал структуровано відповідно до тематичних модулей. Особливу увагу приділено визначенню та розмежуванню понять «насильство», «жорстоке поводження», «ґендерно зумовлене насильство», «ґендерна рівність», «дискримінація», «домашнє насильство», «булінг»; формуванню навичок ідентифікації постраждалих від жорстокого поводження, насильства, ґендерно зумовленого насильства, домашнього насильства, булінгу.
- Розділ ІІІ містить методичні розробки: «Структуру програми циклу тренінгів для педагогів «Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти» та «Тренінг для батьків здобувачів освіти та персоналу закладу освіти «Протидія та реагування на випадки насильства над дітьми».
Насильство є однією з найбільш розповсюджених форм порушення прав людини. У більшості випадків протиправні дії проти когось супроводжуються атаками агресії, приниженням та жорстокою поведінкою.
Віра САЙКЕВИЧ практичний психолог Ліцею №1 м. Мостиська ( директор Михайло СИДОРАК) з учнями 3-А класу провела Квест "Мій улюблений світ без насильства". Мета заходу : 1.Профілактика жорстокої поведінки, бездоглядності, безпритульності дітей, непорозуміння в сім'ї .
2.Посилення інформаційно-просвітницької роботи.
3.Збільшення знань про всі форми насилля.
4.Ознайомити дітей з актуальністю проблеми насильства у шкільному середовищі, навчити їх розрізняти види насильства та розробити відповідну стратегію поведінки у ситуаціях ризику, аргументувати свої дії з попередження насильства на основі власної відповідальності, виокреслити механізм захисту прав дітей.
Віра САЙКЕВИЧ практичний психолог Ліцею №1 м. Мостиська ( директор Михайло СИДОРАК) з учнями 3-А класу провела Квест "Мій улюблений світ без насильства". Мета заходу : 1.Профілактика жорстокої поведінки, бездоглядності, безпритульності дітей, непорозуміння в сім'ї .
2.Посилення інформаційно-просвітницької роботи.
3.Збільшення знань про всі форми насилля.
4.Ознайомити дітей з актуальністю проблеми насильства у шкільному середовищі, навчити їх розрізняти види насильства та розробити відповідну стратегію поведінки у ситуаціях ризику, аргументувати свої дії з попередження насильства на основі власної відповідальності, виокреслити механізм захисту прав дітей.
16 днів
проти насильства
Щороку,
з 25 листопада по 10 грудня, у світі проходить акція «16 днів проти
насильства», мета якої - привернути увагу до проблеми насильства у всіх його
формах і обʼєднати зусилля для боротьби з цією загрозою.
Психологічна
служба Ліцею №1 м.Мостиська (директор Михайло СИДОРАК)також долучилися до
заходів, спрямованих на запобігання поширенню насильства.
У 10
класах соціальним педагогом Оленою ІЛЕЧКО, проведено урок на тему
«Дискримінація та шляхи її подолання». Метою уроку було формування активної життєвої
позиції, виховання толерантності, взаємодопомоги.
Немає коментарів:
Дописати коментар