- Вивчаємо дроби (3-Б, Кузьмяк О.М., асистент вчителя Прийма М.І.)
- Вправи з кінезіології (3-В,_асистент вчителя Висняцька О.С.)
- Виховна година в 5-Б класі Дерево миру (асистент вчителя Борущак О.М.)
- Екскурсія у театр (3-В, асистент Висняцька О.С.)
- Вивчаємо мирилки (3-Б, вчитель Кузьмяк О.М.)
- Досліджуємо воду. (5-Б. Ясницька О.М.)
- Виготовлення лялькового вертепу з паперу та картону (3-Б, вчитель Кузьмяк О.М.)
- Малювання на піску, піском. (3-В, асистент вчителя Висняцька О.С.)
- Вивчаємо числівник (3-Б, вчитель Кузьмяк О.М., асистент вчителя Прийма М.І.)
- Хвилини відпочинку у ресурсній кімнаті (5-Б. асистент вчителя Борущак О.М.)
- Знайомство з найбільшим водним птахом (3-Б, вчитель Кузьмяк О.М.)
- Значення води в житті людини. (5-Б. Ясницька О.М.)
- Сухий басейн з кульками (3-В, асистент вчителя Висняцька О.С.)
- Ігрова діяльність у ресурсній кімнаті. (3-Б, асистент вчителя Прийма М.І.)
- Завдання по темі Вимірювальні прилади. (5-Б. Ясницька О.М.)
- День Знань «Все буде Україна». (3-В,_асистент Висняцька О.С.)
- Положення про організацію інклюзивного навчання у закладі
- Рівні підтримки
відповідно до індивідуальних потреб та можливостей дітей/ учнів з особливими
освітніми потребами. Презентація.
- Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі. Презентація
- Рівні надання підтримки.
- Поурочне планування.
- Адаптація навчальних матеріалі та завдань.
- Психолого-педагогічні адаптації.
- Зміна формату завдань.
- Адаптація та модифікація навчальних програм. Презентація.
- Система заохочення та критерії оцінювання.
Засідання МО асистентів вчителів
4 березня на базі ОЗ "Мостиський ЗЗСО1 І-ІІІ ступенів" відбулося засідання МО асистентів вчителів.
Бішко М.А. (методист відділу освіти, молоді та спорту Мостиської ТГ) ознайомила з новинками літератури для асистентів вчителів. Похила Г.Б.( голова МО) презентувала свій досвід роботи.
Потім всі поринули в світ ігор та розваг. Було проведено "Веселі старти асистентів". Адже, гра- ключовий момент у роботі з дітьми з ООП. Девіз цих змагань " Ми веселі, енергійні, 100% позитивні, якщо треба щось зробити, ми ввімкнемо 220"
Усі отримали масу позитивних емоцій, поринули в світ дитинства і гри
Визначення рівнів підтримки учнів
12.01.2022 у ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 І-ІІІ ступенів» відбулось засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу щодо визначення рівнів підтримки учнів з ООП.
2020-2021 н.р.
4 березня на базі ОЗ "Мостиський ЗЗСО1 І-ІІІ ступенів" відбулося засідання МО асистентів вчителів.
Бішко М.А. (методист відділу освіти, молоді та спорту Мостиської ТГ) ознайомила з новинками літератури для асистентів вчителів. Похила Г.Б.( голова МО) презентувала свій досвід роботи.
Потім всі поринули в світ ігор та розваг. Було проведено "Веселі старти асистентів". Адже, гра- ключовий момент у роботі з дітьми з ООП. Девіз цих змагань " Ми веселі, енергійні, 100% позитивні, якщо треба щось зробити, ми ввімкнемо 220"
Усі отримали масу позитивних емоцій, поринули в світ дитинства і гри
2019-2020 н.р.
"Використання методів ізотерапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами"
"Особлива дитина- перш за все дитина, а вже потім особлива"
Всі ми є частиною великого світу, у якому так важливо, щоб кожен знайшов своє місце, щоб пісня кожного пролунала і була почута.
5 грудня на базі ОЗ " Мостиський ЗЗСО 1 І-ІІІ ступенів" голова МО асистентів вчителів Похила Г.Б. провела педагогічну майстерку " Сприйняття інакшості".
Кожен учасник побував на чотирьох локаціях і мав можливість відчути і зрозуміти особливості дітей з порушеннями зору, слуху, дрібної моторики і вадами мовлення.
Під час обговорення результатів усі поділилися своїми враженнями та відчуттями; разом розмірковували над тим, яку допомогу можна надати дітям з особливими освітніми потребами, що в вони відчували себе частинкою шкільної спільноти.
«Інклюзія – визнання рівної цінності для суспільства УСІХ дітей»
…
Я прошу : подивіться
навкруги і милосердні будьте до
чужого болю,
А нарікати
не спішіть і не
спішіть жалітися на
долю...
ГАЛИНКА ВЕРХОВИНЕЦЬ
У
рамках проекту «Реалізація ідеї НУШ» (керівник проекту – заступник директора з
НВР ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради» ) 11 грудня
2019 року відбувся кластер «Інклюзія – визнання рівної цінності для суспільства
УСІХ дітей». Присутні: заступники директорів, логопеди, дефектологи, практичні
психологи, асистенти учителів та класні керівники у класах з
інклюзивною формою навчання Мостиської ОТГ.
Методист відділу освіти, культури і
туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області Бішко М.А.
ознайомила присутніх з організацією
інклюзивного навчання в закладах
загальної середньої освіти
Мостиської ОТГ, нормативно-правовою базою інклюзивного
навчання, переліком обов’язкових
документів щодо інклюзивного
навчання та проаналізувала
технології та методи навчання дітей з особливими потребами.
Керівник проекту Шарван М.В. підвела підсумки роботи тематичного кластера і наголосила, що ми всі розуміємо, що інклюзія – це тренд. Але ми ще на півшляху, ми зараз намагаємось подолати за кілька років той шлях, яким європейські країни йдуть не один десяток років. Інклюзія – це перший крок до того, щоб дитина з особливими потребами могла стати складовою соціуму. Це узагальнення долі тисяч людей з особливими потребами, які хочуть жити звичайним життям, хочуть, щоб їх сприймали такими, якими вони є. І нам усім потрібно докласти чимало зусиль для усунення перешкод на шляху до успішного розвитку інклюзивного навчання в Україні.
Немає коментарів:
Дописати коментар