Сторінки

Інклюзивна освіта

 

                                                               2023-2024 н.р. 



  2022-2023 н.р.






2021-2022 н.р.


Засідання МО асистентів вчителів

4 березня на базі ОЗ "Мостиський ЗЗСО1 І-ІІІ ступенів" відбулося засідання МО асистентів вчителів.

Бішко М.А. (методист відділу освіти, молоді та спорту Мостиської ТГ) ознайомила з новинками літератури для асистентів вчителів. Похила Г.Б.( голова МО) презентувала свій досвід роботи.

Потім всі поринули в світ ігор та розваг. Було проведено "Веселі старти асистентів". Адже, гра- ключовий момент у роботі з дітьми з ООП. Девіз цих змагань " Ми веселі, енергійні, 100% позитивні, якщо треба щось зробити, ми ввімкнемо 220🥰"

Усі отримали масу позитивних емоцій, поринули в світ дитинства і гри🙃🙂😉

F:\сайт\2021\березень\157091767_874613676663431_4210230597347221022_n.jpg  F:\сайт\2021\березень\157056772_874613426663456_6942871936457177051_n.jpg  F:\сайт\2021\березень\156960112_874613516663447_4688423472860880277_n.jpg 

 F:\сайт\2021\березень\156755588_874613789996753_5752521072635501998_n.jpg    F:\сайт\2021\березень\156661442_874613816663417_7096007730415199953_n.jpg
Визначення рівнів підтримки учнів

12.01.2022 у ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 І-ІІІ ступенів» відбулось засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу щодо визначення рівнів підтримки учнів з ООП

 


2020-2021 н.р.


2019-2020 н.р. 

"Використання методів ізотерапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами"

"Духовне життя дитини повноцінне лише тоді,
коли вона живе у світі гри, казки, фантазії, творчості"
В. Сухомлинський
У рамках методичної декади в ОЗ "Мостиський ЗЗСО 1 І-ІІІ ступенів" 20 лютого асистент вчителя Похила Галина Богданівна провела педагогічну майстерку "Використання методів ізотерапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами".
Вона наголосила на важливості цих методів, ознайомила із способами їх використання. Присутні вчителі на деякий час поринули у дитинство і з великим задоволенням розмальовували дерева у різні пори року. Для цього використовували цікаві нетрадиційні матеріали: зубні щітки, ватні палички, губки. У результаті створили колаж. 
Марія Володимирівна зауважила, що використання таких методів сприяє розвитку дитини і сприяє підвищенню самооцінки.
    
     
    
     

"Особлива дитина- перш за все дитина, а вже потім особлива"

Всі ми є частиною великого світу, у якому так важливо, щоб кожен знайшов своє місце, щоб пісня кожного пролунала і була почута.

5 грудня на базі ОЗ " Мостиський ЗЗСО 1 І-ІІІ ступенів" голова МО асистентів вчителів Похила Г.Б. провела педагогічну майстерку " Сприйняття інакшості".

Кожен учасник побував на чотирьох локаціях і мав можливість відчути і зрозуміти особливості дітей з порушеннями зору, слуху, дрібної моторики і вадами мовлення.

Під час обговорення результатів усі поділилися своїми враженнями та відчуттями; разом розмірковували над тим, яку допомогу можна надати дітям з особливими освітніми потребами, що в вони відчували себе частинкою шкільної спільноти.

  
  
    
                


«Інклюзія – визнання рівної цінності для суспільства УСІХ дітей»

… Я   прошу :   подивіться  навкруги і милосердні  будьте  до  чужого болю,

А  нарікати  не  спішіть   і не  спішіть  жалітися  на  долю...

                                                                                    ГАЛИНКА ВЕРХОВИНЕЦЬ

     У рамках проекту «Реалізація ідеї НУШ» (керівник проекту – заступник директора з НВР ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради» ) 11 грудня 2019 року відбувся кластер «Інклюзія – визнання рівної цінності для суспільства УСІХ дітей». Присутні: заступники директорів, логопеди, дефектологи, практичні психологи, асистенти учителів та класні керівники  у класах з  інклюзивною формою навчання Мостиської ОТГ.

        
     Розпочала роботу кластера методист навчально-методичного центру психологічної служби ЛОІППО Солтис О.І., яка наголосила на актуальності інклюзивної освіти та продемонструвала  присутнім тематичну презентацію «Інклюзивне навчання – виклик сьогодення».

         Начальник відділу освіти, культури і туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради Чернега В.Г. привітала учасників кластера і наголосила, що  освітня інклюзія – це добре, але Україні потрібна інклюзія соціальна. У школі кожна дитина має бути забезпеченою психологічною підтримкою, увагою, необхідними умовами, які допоможуть їй досягти найкращих результатів у навчанні. Нова загальноосвітня програма впровадження інклюзивної освіти  в Україні  передбачає  створення таких сприятливих умов і для дітей з особливими освітніми проблемами, а однокласникам це дасть можливість розвинути почуття  толерантності  і відповідальності.

      Методист відділу освіти, культури і туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області Бішко М.А. ознайомила  присутніх з організацією інклюзивного навчання  в закладах загальної середньої освіти  Мостиської  ОТГ,  нормативно-правовою базою інклюзивного навчання,  переліком  обов’язкових  документів щодо інклюзивного  навчання та проаналізувала   технології та методи навчання дітей з особливими потребами.


       Про роботу і обов’язки  асистента учителя розповіла  Похила Г.Б., асистент учителя  ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради»  («Додаткова допомога з боку асистента учителя. Практика спільного викладання»). Асистент учителя Годованець Н.Ю. (ОЗ «Мостиський ЗЗСО №2 І-ІІІ ступенів») ознайомила присутніх з вимогами до складання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми  потребами.

 

    Поділилися своїм досвідом  щодо  методики проведення корекційно-розвивальних занять  учитель-логопед Гиз Л.І.( ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 І-ІІІ ступенів») та практичний психолог Кархут Ю.О. (ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 І-ІІІ ступенів»). Соціальний педагог  Сайкевич В.Л. (ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 І-ІІІ ступенів») розповіла про співпрацю з учителями та батьками дітей з особливими освітніми потребами.


     

   Учитель початкових класів Яхимець Г.І. (ОЗ «Мостиський ЗЗСО №2 І-ІІІ ступенів») розповіла присутнім про важливість  та  особливості співпраці з батьками дитини  з особливими потребами, наголосивши, шо в центрі уваги повинна бути дитина.


    Керівник проекту Шарван М.В. підвела підсумки роботи тематичного кластера  і наголосила, що ми  всі розуміємо, що інклюзія – це тренд. Але ми ще на півшляху, ми зараз намагаємось подолати за кілька років той шлях, яким європейські країни йдуть  не один десяток років. Інклюзія – це перший крок до того, щоб дитина з особливими потребами могла стати складовою соціуму. Це узагальнення долі тисяч людей з особливими потребами, які хочуть жити звичайним життям, хочуть, щоб їх сприймали такими, якими вони є. І нам усім потрібно докласти чимало зусиль для усунення перешкод на шляху  до успішного  розвитку інклюзивного  навчання в Україні.
 

Інклюзивна освіта: різні можливості- рівні права!

19 вересня на базі ОЗ " Мостиський ЗЗСО 1 І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради" проведено засідання асистентів вчителів, які працюють в інклюзивних класах.
Методист відділу ОКТМС Мостиської міської ради Львівської області Бішко М.А. ознайомила присутніх з організацією інклюзивного навчання в закладах середньої загальної освіти. 
Особливу увагу звернула на ведення відповідної документації асистента вчителя.
Досвідом роботи і оформленням документації поділилася Похила Г.Б.( асистент вчителя ОЗ " Мостиський ЗЗСО 1 І-ІІІ ступенів").
    

Немає коментарів:

Дописати коментар