Сторінки

середа, 14 лютого 2024 р.

 Зарубіжна література-один із найцікавіших гуманітарних предметів. Його зміст логічно продовжує матеріал уроків із рідної мови та літератури, розширює межі засвоєння школярами духовних скарбів людства, слугує учням містком до культурного збагачення ідейно-художніми цінностями, що їх створили генії усіх часів.

У цьому ще раз переконалися учителі зарубіжної літератури,які були присутніми 12.02.2024 р. на літературних посиденьках на базі ОЗ "Мостиський ЗЗСО №2 I-III ст".(керівник Марія Романишин).
Координувала роботу консультант Центру ПР ПП Мостиської міської ради Марія Бішко,яка презентувала інноваційні технології вивчення літератури в школі, нові підручники із зарубіжної літератури, які отримали гриф МОН та інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) для 7 класу.
Літературно- музичну вітальню «Найперше- музика у слові» підготували вчителі Тереса Врубель та Ніна Ланик.Поезія-найдавніший скарб людства.Кожен поетичний тівр-це своєрідна музика,під яку слова починають «танцювати».Прекрасне читання поезій від античності до сьогодення,сольне виконання ,танці ,інсценівки художніх творів про кохання свідчили про талант ,любов до літератури.до слова.На одному подиху , у щирій,доброзичливій атмосфері пройшов чудовий захід.
Учителі не тільки прзентували творчу вітальню, а ще поділилися досвідом роботи з проблем.
Тереса Врубель розповіла про досягнення з проблеми «Сучасні шляхи формування критичного мислення на уроках зарубіжної літератури».Учителька відзначила ,що сучасному суспільству потрібна інформована та компетентна особистість, яка здатна вимогливо оцінювати свої думки, ретельно перевіряти рішення, виявляти самокритичне ставлення до своїх дій, тобто особистість з критичним мисленням.
Ніна Ланик,яка працює над проблемою «Використання інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури» ознайомила присутніх з тим, що це дає вчителю
-зробити процес викладання зарубіжної літератури цікавим;
раціонально й економно використовувати час;
-здійснювати самостійну навчально-дослідну діяльність учнів;
-розвивати творчу активність школярів;
-підвищити ефективність уроку.
Підсумком роботи став педагогічний тренінг «Я учитель.І цим усе сказано».Метою тренінгу було сприяння психологічної адаптації педагогів до умов роботи в школі,формування позитивної самооцінки й усвідомлення унікальності особистості кожної людини. Різноманітні вправи «Знайомство», асоціативний кущ, «Педагогічна майстерність»,мозковий штурм ,перегляд презентації «Про щастя» дали усвідомити.що професія Учитель-від Бога,а все решта-від Учителя.
Спільна злагоджена робота довела, що філологи -це креативні провідники в прекрасну країну «Література».Дякую усім за плідну працю.
Тримаймо освітянський стрій ! Разом до Перемоги!


Немає коментарів:

Дописати коментар