Сторінки

середа, 14 лютого 2024 р.

 Зустріч освітянської спільноти учителів біології, хімії, основ здоровʼя (керівник Г.Федак).

Роман Лещук – консультант Центру ПРПП, ознайомив педагогів спільноти з переліком рекомендованих модельних навчальних програм та підручників для 7 класу НУШ з біології. хімії та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут», інструктивно-методичними матеріалами для здійснення вибору підручників для 7 класу закладів загальної середньої освіти.
Роман Євгенійович також розкрив основні аспекти формування SMART-цілей, надав учасникам конкретні інструкції та практичні приклади того, як цей підхід може бути застосований у професійному розвитку та навчальній діяльності, зокрема в контексті підготовки конспектів уроків. Адже оцінити на якому рівні досягнуті навчальні цілі можна за умови, якщо вони є вимірними. Педагоги відзначити, що цей підхід формування цілей уроку, позбавлений старих штампів, і такий, що передбачає послідовні кроки діяльності учасників освітнього процесу з метою досягнення очікуваних результатів.
Свою майстерність презентували учительки ОЗ «Малнівський ЗЗСО І-ІІІ ст.» Якубець М.І. та Хомік Г.І.
Марія Іванівна Якубець поділилася досвідом використання онлайн ресурсів для створення нових завдань на уроках хімії, які дають можливість сконструювати урок з використанням сучасних технологій а також полегшити роботу учителя по перевірці знань учнів. Розповіла як працюють платформи Ptable, LearningApps, Go-Lab, Classtime , Оnline Test Pad , ARBook , Wordwall , Padlet, Lino it . Присутні теж відчули себе учнями, виконавши тестові завдання онлайн на платформах Learning Apps та Classtime.
Ганна Іванівна Хомік презентувала досвід роботи з теми «Формування висококомпетентного педагогічного працівника шляхом модернізації методичної системи роботи». Учителька запропонувала присутнім інтерактивні вправи з хіміі : «Хімічне поле чудес», метою якого є розвивати пізнавальну активність та логічне мислення в ході гри, інтерес до предмета, формувати вміння застосовувати знання; гра «Класифікація вуглеводнів» , яку запропонувала учителька , може бути використана для засвоєння знань по насичених та ненасичених вуглеводнях; гра «Третій зайвий» використовується при вивченні класифікації кислот. Цікавий матеріал діти довідуються з завдань «Розвʼяжи задачу», «Впізнай мене», «Числові величини», «Відгадай задумане». Члени спільноти активно виконували інтерактивні завдання, запропоновані учителькою.
Дякуємо ЗСУ за мирний день і можливість працювати!

Немає коментарів:

Дописати коментар