Сторінки

четвер, 15 лютого 2018 р.

Величне свято духовності  
«Прощання з колядою. Початок Святого Великого посту»
У цей незабутній час, коли вся земля в очікуванні дива , бо ж зима зустрінеться з літом, а Син Божий з праведником Симеоном і пророчицею Анною, і ця зустріч стане найвищим виявом любові, у Мостиському ЗЗСО №1 І-ІІІ ступенів відбулося свято всепрощення й торжества любові «Прощання з колядою. Початок Святого Великого посту».
Дві тисячі років відділяють нас від того часу, коли всемогутньою волею Бога народився Ісус Христос. Різдвяні свята  нагадують нам, що добро, радість, любов завжди перемагають. Саме така атмосфера об’єднувала всіх християн , які прибули до нас у гості. А розпочалося свято із спільного молебню біля каплички Матері Божої Фатимської.
А далі всі   піднялися у святкову залу, до якої їх запросили начальник відділу освіти, культури й туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради В.  Чернега , директор Мостиського ЗЗСО №1 І-ІІІ ступенів М. Сидорак, заступник директора з навчально-виховної роботи М. Шарван.
Вони спільно розрізали стрічку, і всі радо зайшли в залу, де відчули справжнє духовне піднесення і спокій, бо ж сам Ісус  до них промовляв:
«Якщо тебе ніхто не любить, я тебе люблю.
Якщо тебе ніхто не розуміє, розумію тебе я.
Якщо тебе ніхто не помічає, знай : ти для мене найкращий.
Якщо тебе звинувачують, пам’ятай : я зняв з тебе провину.
Моя любов, вічність, святість ! Все для тебе ! Навіки твій Ісус !» 
Гостей свята представила заступник директора з виховної роботи Л.Фаріон 





           

                                                     



Немає коментарів:

Дописати коментар