Сторінки

субота, 27 січня 2018 р.

           25. 01. 2018 року в Мостиському ЗЗСО №1 І-ІІІ ст. (директор школи Сидорак М.М.) під керівництвом учителя української мови та літератури Волошин М.Ю. учнями 5-Б, 7-А, 8-Б класів проведено літературно-музичну композицію «Народе мій, до тебе я ще верну…»,  

приурочену 80-річчю від дня народження видатного українського поета, перекладача, прозаїка, літературознавця, правозахисника, одного із найактивніших представників українського культурного руху шістдесятників, Героя України, лауреата Державної премії імені Т.Г. Шевченка (присвоєно посмертно), поета страдницької долі, громадянина-патріота – Василя Семеновича Стуса.
        Учні ознайомили присутніх з трагічною долею      Шевченка радянських часів, намагалися розкрити  його непересічний талант. Соломія Подобінська та Олег Лученко виконали улюблену колискову  В. Стуса «Ой люлі-люлі, моя дитино» (сл.Т.Г.Шевченка), Тетяна Березюк - «Хто, як не ти» Х. Соловій, а завершила літературно-музичну композицію Інна Пасіка «Молитвою за Україну» О. Вельгус.
       Життя Василя Стуса – це дорога через терни до зірок. Це- посмертне повернення до рідного народу. Пророчими виявилися його слова: 
           Народе мій, до тебе я ще верну...
 

Немає коментарів:

Дописати коментар