Сторінки

середа, 6 листопада 2019 р.

Педагогічні читання – одна з форм методичної роботи учителів. У вівторок, 5 листопада, відбулися педчитання учителів ОЗ « Мостиський ЗЗСО №1 І-ІІІ ступенів»(директор Сидорак М.М.) на тему «Впровадження наскрізних змістових ліній в освітній процес». Із вступним словом та тематичною презентацією перед педагогами виступила заступниця директора з методичної роботи Дорош М.М. Доповідачі, а це педагоги опорного закладу та філій, ділилися досвідом впровадження наскрізних змістових ліній у навчальні предмети, наголошуючи, що нова соціально-педагогічна модель випускника ЗНЗ відображає кінцеву мету загальної середньої освіти – формування громадянина України, підготовленого до життя в сучасному суспільстві, здатного навчатися впродовж життя, оперувати і управляти інформацією, приймати виважені рішення, ефективно взаємодіяти з людьми, усвідомлювати свою роль у державі і світі, адекватно реагувати на проблеми й виклики часу, нести відповідальність за власні вчинки, досягати творчої самореалізації. Саме цьому повинні сприяти ефективно і фахово впровадженні в освітній процес наскрізні змістові лінії, які стосуються кожного навчального предмета. Слід відмітити доповідь учителя математики Павельчак Л.Р, учителя зарубіжної літератури Романишин М.А., тематичні презентації учителя біології Сидорак О.М., учителя математики Гридинської І.Б., учителя фізичної культури Рожак Н.С.
Сучасний учитель живе у складному світі, що швидко змінюється. Тому школа через кожен навчальний предмет має підготувати учня до відповідального ставлення до свого життя і до самого себе.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар