Сторінки

пʼятниця, 21 жовтня 2022 р.

 Всесвітній день психічного здоров’я відзначається з 1992 року, з ініціативи Всесвітньої федерації психічного здоров’я. Цьогоріч темою дня стало гасло «Позитивне мислення – основа відмінного психічного здоров’я».

Адже позитивний настрій – найголовніше в житті. Саме оптимізм не дозволяє впасти в депресію, нервувати через дрібниці, які руйнують імунітет, впливають на внутрішні відчуття, від яких залежить здоров’я.
Тому з нагоди цього дня в ОЗ « Мостиський ЗЗСО №1 І-ІІІ ступенів» (директор Сидорак М.М.) для створення позитивного тонусу на початку робочого дня педагогам і учням закладу прикріпили веселі смайлики до одягу. Метою акції було створення позитивного психологічного клімату.
З метою профілактики емоційного стану психологічною службою з учнями 7-х класів проведено анкетування «А чи часто ти ображаєшся?»
А з учнями 9-10 класів проведено заняття з елементами тренінгу «Психічне здоров’я. Як його зберегти?», метою якого було ознайомити учнів з поняттям «психічне здоров’я», формувати ціннісне ставлення до свого здоров’я, мотивацію до збереження психічного здоров'я як необхідної складової життєдіяльності успішної людини.


Немає коментарів:

Дописати коментар