План заходів спрямованих на протидію булінгу |
№ з/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Виконавець |
|
Організація належних заходів безпеки: контрольно-пропускний режим,
спостереження за місцями загального користування (їдальня, коридори, роздягальня,
ігрові майданчики , шкільне подвір’я) і технічними приміщеннями |
Учасники освітнього процесу |
Постійно |
Заступники директора |
||
Діагностичний
етап |
|||||
1. |
Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти |
Учасники освітнього процесу |
Упродовж року |
Практичний психолог, соціальний педагог, вчителі |
|
2. |
Опитування (анкетування) учасників освітнього процесу щодо виявлення
жорстокого поводження учнів |
Учасники освітнього процесу |
Упродовж року |
Соціальний педагог |
|
3. |
Соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в
колективах |
Учасники освітнього процесу |
Упродовж року |
Практичний психолог |
|
Інформаційно-просвітницькі
заходи |
|||||
1. |
Проходження педагогічними працівниками онлайн курсів із запобігання
та протидії насильства та булінгу |
Педагогічний колектив |
Січень- квітень |
Педагогічні працівники |
|
2. |
Засідання методичних об”єднань класних керівників та вихователів на тему
“Протидія булінгу в учнівському колективі” |
Методичні об”єднання класних керівників та вихователів |
Листопад |
Керівники методичних об”єднань |
|
3. |
Засідання «круглого столу» на тему «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Педагогічний колектив |
Жовтень |
Заступники директора |
|
4. |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Заступники директора, практичний психолог,
соціальний педагог |
|
5. |
Розміщення на вебсайті закладу та інформаційному стенді номерів телефонів
довіри та поповнення змінними матеріалами |
Учасники освітнього процесу |
Упродовж року |
Соціальний педагог |
|
|
|||||
1. |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх
стосунків |
Учні 1-4 класів |
Упродовж року |
Класні керівники |
|
2. |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного
мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин
спілкування, тренінгових занять |
Учні 1-9 класів |
Упродовж року |
Учасники освітнього процесу |
|
3. |
Шкільний DOCU/тиждень. Перегляд та обговорення документальних фільмів
“Булер”, “Джованні та балет на воді” |
Учні 5-9 класів |
Грудень |
Соціальний педагог |
|
4 |
Заняття з елементами тренінгу із старшокласниками «Життя – це щастя!» |
Учні 5-9 класів |
Листопад |
Класні керівники |
|
5 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права Інформаційне заняття
«Булінг. Як розпізнати та що робити» |
Учні 1-9 класів |
10-14 грудня |
Cоціальний педагог |
|
6 |
Відеолекторій «Стоп! Булінг!» |
Учні 5-9 класів |
20 березня |
Представники служби у справах дітей, центру соціальної служби для сімї,
дітей та молоді, ювенальної превенції |
|
7 |
Відеолекторій «Профілактика та подолання булінгу» |
Учні 1-4, 5-9 класів |
Вересень жовтень |
Представники служби у справах дітей, центру соціальної служби для сімї,
дітей та молоді, ювенальної превенції |
|
|
|||||
1. |
Консультаційні години з учасниками освітнього процесу |
Учасники освітнього процесу |
Упродовж року |
Практичний психолог, соціальний педагог |
|
2. |
Профілактично-просвітницька робота з учасниками освітнього процесу |
Учасники освітнього процесу |
Упродовж року |
Педагогічні працівники |
|
3. |
Робота «Кошика образ» |
Учасники освітнього процесу |
Упродовж року |
Практичний психолог |
|
Робота з
батьками |
|||||
1. |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» |
Батьки, педагогічні працівники |
Травень |
Заступники директора |
|
2. |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї
дитини |
Батьки, педагогічні працівники |
Упродовж року |
Вихователі, класні керівники |
|
3. |
Інформаційна робота через Інтернет-сторінки |
Батьки, педагогічні працівники |
Упродовж року |
Заступники директора |
Немає коментарів:
Дописати коментар